آموزش مجازی

  • ۰
  • ۰

جستجوی نرم افزار BPM می تواند یک فرآیند پیچیده باشد، که نیاز به ساعت ها تحقیق و هزینه های زیاد دارد. محبوب ترین سیستم های BPM، قابلیت های پیشرفته  ای دارند و بیشتر از آنچه سازمان های غیر تجاری لازم دارند ، راه حل ارائه می دهند . خوشبختانه، تعدادی زیادی نرم افزار BPMS رایگان و  منبع باز (open source) وجود دارد که در اینجا آنها را معرفی می کنیم.

تعریف BPMS

BPMS مخفف “نرم افزار مدیریت فرآیند تجارت” یا “سیستم مدیریت فرآیند تجارت” است. BPMS ابزاری برای پیاده سازی روشهای مدیریت جهت بهبود فرایندهای تجاری سازمان از طریق شناسایی ، مدلسازی ، اتوماسیون ، تجزیه و تحلیل و اندازه گیری عملکرد است.

مزیت اصلی BPMS این است که کاربران این فرصت را دارند تا از طریق ابزارهای ساده و شهودی فعالانه در بهبود فرایندهای تجاری شرکت کنند. همه این مزایا به دلیل سه مولفه احتمالی امکان پذیر است: ابزار ساخت فرآیند ، اجرای آنها (سیستم عامل) و نظارت (کتابخانه فرآیند).

 

نرم افزار BPMS رایگان

نرم افزار BPMS رایگان به محصولاتی اطلاق می شود که توسط ارائه دهنده بصورت رایگان ارائه می شود. این پیشنهادات معمولاً نسخه های کوتاه شده از نسخه های تخصصی یا سازمانی هستند و عملکردهای اساسی را ارائه می دهند که کاربران را قادر می سازد تا گزارش ها یا تجسم داده ها را تولید کنند. 

ابزارهای تجاری BPMS معمولاً عملکرد کمتری نسبت به همتایان منبع باز(open source) خود ارائه می دهند ، اما اگر محصولی باشد که قبلاً در نظر داشتید ، بیشتر از یک نسخه آزمایشی رایگان سود می برند.

درحال حاضر اگر در اینترنت شروع به جستجو کنید، قطعا خواهید دید که بسیاری از نرم افزار های BPMS بصورت رایگان در دسترس ما می باشد.

اما فرد یا شرکتی که بصورت رایگان از آن استفاده می کنند قطعا به مشکلاتی بر می خورد، نظیر:

۱.پشتیبانی نکردن از زبان مثل فارسی                    

۲.نبودن پشتیبانی

۳.امنیت پایین

۴.احتمال از دست رفتن اطلاعات

۵. نداشتن کارایی لازم

۶.عدم بروزرسانی

و… که مشکلات جبران ناپذیری ممکن است ایجاد کند.

 

6 گزینه از بهترین نرم افزار های BPM در سال 2021

Kissflow

Kissflow یک نرم افزار BPM بدون کد است که دقیقا یک محل کار دیجیتال را ایجاد می کند. این امر به ساده سازی و خودکار سازی همه روش های کار، پروژه ها، پرونده ها و همکاری کمک می کند.

برخی از بهترین ویژگی های آن شامل داشبورد کاربرپسند ، الگوهای گزارش قابل تنظیم و یک طراح فرم پیشرفته است.

این برنامه قیمت های متفاوت، با قیمت ۱۹۹ دلار در ماه را برای مشاغل مختلف با طیف گسترده ای از ویژگی ها و پایگاه کاربری آغاز می کند.

Processmaker

Processmaker یک راه حل BPM و گردش کار با low-code است که به شما امکان می دهد فرآیند های تجاری را طراحی، خودکار و مستقر کنید. برای شرکتهایی که به نرم افزار BPM آماده تولید در مقیاس سازمانی نیاز دارند، ایده آل است.

آنها سه برنامه قیمت گذاری دارند که از ۱۵۰۰ دلار درماه شروع می شود .

Zoho Creator

Zoho Creator یک برنامه توسعه با low-code است که به کاربران امکان می دهد فرم های سفارشی ایجاد کنند، گردش کار طراحی کنند و صفحاتی آموزنده ایجاد کنند. این بهترین گزینه برای شرکت هایی است که به دنبال راه حل های DIY هستند.

قیمت گذاری برای هر کاربر در هر ماه از ۱۰ دلار تا ۱۵ دلار است.

 

ادامه مقاله نرم افزار bpms رایگان

  • ۰۱/۰۳/۲۱
  • sama sama

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی